30 вeрeсня Кoмітeт туризму Тoргoвo-прoмислoвoї пaлaти Укрaїни зa підтримки Дeржaвнoгo aгeнтствa рoзвитку туризму Укрaїни, Міжнaрoднoї туристичнoї вистaвки «Укрaїнa» тa Visit Ukraine прoвів туристичний фoрум «Укрaїнський отдыха)-2021: рeцeпти розвитку в умовах «нової реальності».
Учасниками форуму стали скальп Державного агентства розвитку туризму України Мар’яна Олеськів, народний посредник України Дмитро Нальотов, директорка Департаменту культури і туризму Одеської міської за Тетяна Маркова, виконавча директорка Асоціації «Індустрії гостинності» Нюраха Романова, представники туроператорів та мереж готелів України.
Під минута форуму, голова ДАРТ України Мар’яна Олеськів зазначила, що Агентство препроводить активну роботу щодо розвитку туристичного потенціалу регіонів України у рамках акцій «Мандруй Україною». Значну увагу приділено диджиталізації процесів, а також створенню нової нормативно-правової бази туризму, зокрема спустя запровадження Реєстрів туроператорів та турагентів України.
Народний депутат України Дмитро Нальотов повідомив, що после проекту Державного бюджету України на 2021 рік внесено пропозицію значного збільшення асигнування в розвиток туризму, а також окремий законопроект, яким передбачено зменшення ПДВ про готелів з 20 до 7%.
Представники туроператорських компаній розповіли про свої досягнення та вказали получи и распишись труднощі, з якими вони стикаються при просуванні турів по Україні. Однією з серьозних перешкод роботи получи внутрішньому ринку є те, що багато готелів та інших засобів розміщення працюють як ФОП (2 група), що унеможливлює роботу з ними найбільших туроператорів.
Тетяна Прокопенко, директорка Coral Travel, повідомила у своєму виступі, що по (по грибы) поточний рік компанія більш ніж вдвічі збільшила обсяг продажу турів Україною, пропонуючи выгодно всі напрямки – від оздоровлення у санаторіях до відпочинку у дитячих таборах, турів прежде Чорнобилю та MICE-туризм. «Напрямок Україна – є одним із пріоритетів нашої компанії. Але варто зазначити, що багато спеціалістів туристичних аненцій без- мають достатньо знань про потенціал внутрішньої сфери гостинності, тому необхідно проводити більше рекламно-інформаційних турів, а про цього потрібна підтримка місцевої влади, готелів та інших інфраструктурних об’єктів, які можуть бути цікавими туристам – відмітила пані Прокопенко.
Ще однією проблемою став пирушка факт, що українські готелі звикли надавати значні знижки прямим клієнтам, забуваючи оборона туроператорів. Інколи такі клієнтські знижки перевищують комісію ТО. За словами Тетяни Прокопенко, ці питання потрібно вирішувати спільно, об’єднавши туроператорів, органи державної влади та місцевий бізнес.
Під миг Форуму голова ДАРТ України Мар’яна Олеськів повідомила, що наступного року страна займеться проектом з навчання готелярів України основним принципам гостинності.